Veelgestelde vragen

Bestellen

Waarom zie ik geen prijzen?

Wij zijn een groothandel en leveren alleen aan yogastudio’s, docenten, scholen en bedrijven. Wanneer u zich bij ons registreert als klant heeft u direct toegang tot alle prijsinformatie. Wanneer u ingelogd bent ziet u automatisch ook de prijzen.

Waarom zie ik geen bestelknop?

Wij zijn een groothandel en leveren alleen aan yogastudio’s, docenten, scholen en bedrijven. Wanneer u ingelogd bent ziet u automatisch ook de bestelknop bij de producten. Om in te kunnen loggen dient u zich 1x te registreren.

Betalen

Op welke manieren kan ik betalen?

U kunt kiezen uit drie betaalmanieren:

Betalen via iDeal
Met iDeal kunt u veilig, vertrouwd en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. Via onze betaalprovider Mollie komt u op de vertrouwde internetpagina van uw eigen bank. Hier voert u uw betaling uit zoals u gewent bent.

Betalen via Bancontact
Met Bancontact kunt u veilig, vertrouwd en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. Via onze betaalprovider Mollie komt u op de vertrouwde internetpagina van uw eigen bank. Hier voert u uw betaling uit zoals u gewent bent.

Bankoverschrijving
Als u bij het bestellen kiest voor bankoverschrijving dan kunt u na het plaatsen van uw bestelling de betaling verrichten.

In de orderbevestiging die u gemaild krijgt, vindt u de benodigde informatie en instructies voor het overmaken van het orderbedrag. Klanten die willen betalen met een Belgische bankrekening kunnen gebruik maken van een Europese Overschrijving SEPA. Hiervoor kunnen zij onze BIC en IBAN gegevens gebruiken.

Bestellingen met bankoverschrijving worden verwerkt als de betaling op onze rekening is bijgeschreven. Soms is dit nog dezelfde dag. Soms duurt het 1 à 2 werkdagen. Dit is verschillend per bank.

Verzenden - Afhalen

Wat is de levertijd?

Wij verwerken de bestellingen van maandag t/m vrijdag. “Weekendbestellingen” verwerken en verzenden wij op maandag. Normaal besproken ontvangt u deze dan op dinsdag. Wat u op een normale werkdag ‘s ochtends bestelt versturen wij doorgaans nog dezelfde dag. Bestelt u later op de middag of ‘s avonds dan verwerken en verzenden wij uw bestelling de volgende werkdag.

U ontvangt een track en trace-code zodat u uw bestelling kunt volgen.

Wat zijn de verzendkosten?

Alle bestellingen met een orderwaarde groter dan € 100,00 exclusief BTW worden in Nederland en België gratis bij u afgeleverd. Voor bestellingen met een orderwaarde kleiner dan € 100,00 exclusief BTW berekenen wij € 5,95 exclusief BTW als bijdrage voor de order- en verzendkosten.

Het afhalen van een bestelling in Weert is altijd gratis.

Hoe werkt het afhalen?

Als u wilt kunt u uw bestelling afhalen op ons bezoekadres in Weert. Wanneer u hiervoor kiest bij het plaatsen van uw bestelling, zullen wij na ontvangst van uw betaling een afhaalafspraak met u maken. Het afhalen van een bestelling is ongeacht de orderwaarde altijd gratis.

Retouren

Klanttevredenheidsgarantie

Heeft u zich vergist of bent u niet geheel tevreden met uw aankoop? Bij Yogagroothandel.nl kunt u uw aankoop binnen 1 kalendermaand met opgaaf van reden retour sturen. Bij ons telt maar 1 ding: dat u tevreden bent.

De volgende voorwaarden gelden hierbij:
1. Voordat u het product opstuurt dient u eerst (liefst zo spoedig mogelijk) contact op te nemen met onze klantenservice door het contactformulier in te vullen.
2. Pas nadat u van ons per e-mail een bevestiging heeft ontvangen voor het retourneren van het product kunt u het product retour sturen.
3. Uiterlijk 31 kalenderdagen nadat het product bij u is afgeleverd, dient het weer in ons bezit te zijn.
4. Het product mag niet gebruikt zijn.
5. Het product dient onbeschadigd en compleet te zijn.
6. Het product bevindt zich in de oorspronkelijke, onbeschadigde en onbeschreven verpakking.
7. U betaalt de kosten voor het retour zenden. Zorg dat het pakket goed verpakt en voldoende gefrankeerd is. Het risico voor het retour zenden is voor uw rekening. Wij adviseren om het pakket verzekerd met handtekening voor ontvangst te versturen.
8. Zendingen die niet of onvoldoende gefrankeerd zijn worden geweigerd.
9. Indien aan de juiste voorwaarden is voldaan, wordt het aankoopbedrag binnen 30 dagen, nadat het product in ons bezit is gekomen, teruggestort.
10. Indien de retourzending niet aan de juiste voorwaarden voldoet zullen eventuele gemaakte kosten of waardevermindering van het product worden verrekend met de aanschafprijs. In dat geval wordt u hiervan vooraf op de hoogte gebracht.
11. Indien u een ander product wenst dient u hiervoor een nieuwe bestelling te plaatsen.

Gebruik maken van deze regeling? Klik hier om naar het contactformulier te gaan.

Ter informatie: alle overeenkomsten tussen Yogagroothandel.nl en klanten/kopers die handelen in de uitoefening van een beroep of bedrijf vallen niet onder de Wet Koop op afstand.

Transportschade

Constateert u tijdens aflevering van uw bestelling aanzienlijke schade aan de verpakking of is de verpakking open geweest? Dan kunt u het pakket het beste weigeren.

U handelt als volgt:
1. U weigert de bestelling met als reden transportschade. Maak een (of meerdere) foto’s van het pakket.
2. Breng ons zo snel mogelijk van de weigering op de hoogte. Maak hiervoor gebruik van het contactformulier. Klik hier om naar het formulier te gaan.
3. Wij nemen contact met u op om het passend op te lossen.

Wanneer kunt u de bestelling aannemen?
Indien u (lichte) schade constateert aan uw bestelling, maar vermoedt dat de inhoud van de bestelling wel onbeschadigd is kunt u het pakket accepteren.

Let op! Het is hierbij heel belangrijk dat u ter plaatse een schadeverklaring laat opmaken door de postbode of vervoerder. Bewaar deze verklaring goed. Indien u tekent voor ontvangst vermeld dan ook het woord `schade` in het handtekeningveld.

Blijkt achteraf toch dat de inhoud beschadigd is? Neem contact met ons op.

De volgende voorwaarden gelden hierbij:
1. U heeft een schadeverklaring laten opmaken bij aflevering van uw bestelling. 
2. Uiterlijk 4 werkdagen nadat het product bij u is afgeleverd, neemt u contact met ons op.
3. Pas nadat u van ons per e-mail een bevestiging heeft ontvangen voor het retourneren van het product kunt u het product retour sturen.
4. Zorg dat het pakket goed verpakt is en voldoende gefrankeerd is. Het risico voor het retour zenden is voor uw rekening. Wij adviseren om het pakket verzekerd met handtekening voor ontvangst te versturen.
5. Zendingen die niet of onvoldoende gefrankeerd zijn worden geweigerd.
6. U dient het product zoveel mogelijk in de staat te laten waarin deze zich bevond bij het ontdekken van de schade.
7. Na ontvangst zullen wij onderzoeken of de beschadiging het gevolg is van de transportschade.
8. Indien aan de juiste voorwaarden is voldaan en de klacht gegrond is, sturen wij direct kosteloos een nieuw product op en ontvangt u € 6,95 exclusief BTW tegemoetkoming in de retourkosten.
9. Indien uw klacht niet het gevolg is van transportschade of een fabrieksfout maar ontstaan is door een andere oorzaak, gaan wij alleen tot vervanging over indien de kosten worden betaald.

neem contact met ons op

    yogagroothandel.nl

    Kantooradres:

    Twijnderstraat 126

    6006 NW Weert

    +31 (0) 495 – 548080

    info@yogagroothandel.nl

    Bezoekadres:

    Kanaalstraat 4

    6001 SG Weert

    (wij ontvangen alleen bezoekers op afspraak)

    KvK: 12063837 | BTW: NL001800973B16